Fixat lite med inramade foton :)

Nu har jag äntligen fått upp de nya bilderna på missarna på väggen :)
Så nu har Tristan lite bilder på sig på väggarna ;) Han bryr sig inte, men jag gör ^^

Jag flyttade även på en Comedybild och hängde den tillsammans med Theobilderna ovanför skoskåpen ;)



Den nya kombinationen ovanför skoskåpen :)



De tre nya fotona som bytt plats med Comedyfotot i hallen ;)



Tristan som hänger ovanför mitt skrivbord

Det är roligt att förändra lite :) Lägenheten växer sig bättre och bättre ^^ Snart ska den dock tömmas... Det känns både bra och dåligt. Jag vill gärna bli färdig här och flytta hem, men jag hade gärna flyttat med hela lägenheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0