God morgon!

Nu har jag behagat att gå upp!
Jag var faktiskt uppe vid 6 och utfodrade mina odjur, men sedan har jag försökt somna om/vila/sova.

Jag kände att jag ville ha runt 8-9 timmars sömn eftersom jag la mig tolv igår och det fick jag nog totalt nu.
Och varför la jag mig tolv då? Jo jag var hos Anna och åt risgrynsgröt och skumtomtar med polkasmak ^^ Det var trevligt! Vi tittade även lite på tv och pratade en massa.

Det jobbigaste är att det tar en halvtimma att gå därifrån så när jag väl kom hem var klockan mycket och då skulle allas tänder borstas och Theo trugas med och sådär, så då hann klockan bli ganska mycket.
Så det var skönt att sova lite :)

Nu ska jag äta frukost och sedan ska jag väl dra igång med arbetandet.
Ska se om jag drar mig bort till skolan idag och hämtar min nya Dss-jacka också eller om jag tar det en annan dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0