Idag

Idag har jag varit i skolan mellan 9.00 och ca 15.15.
Det känns lite trött nu -.-

På förmiddagen hade vi den alltid lika trevliga Helena Röcklingsberg >.< Suck... Aja, vi stod ut i alla fall och egentligen var det ju ett intressant ämne då hon pratade om Djuretik.

Sedan satt jag lite i biblioteket på lunchen och skrev på jag ska säga på redovisningen och så skrev jag färdigt det sedan när jag kom hem. Det var mellan 15 och 16 min som det är just nu :) Rätt ok då vi ska ha 15 min.

På eftermiddagen hade vi uppsamlingsheat med Sarah då hon pratade om diverse tills 15.15 ungefär. Efter det gick jag till Ica och fick gratis bullar (till mig ^^) och kaffe (till mamma ^^) och efter det satt jag som sagt lite med det muntliga.

Jag har även hunnit med att bada och packa lite smågrejer. Det som ska ner nu är typ datorn och så, men den får hoppa ner i ryggsäcken imorgon ;) Nu ska jag slänga in några bullar i ugnen och njuta av dem till lite tv ^^

Fick förresten ett julkort hemifrån idag ♥
Imorgon bär det av hemåt! Yay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0