Jullovet so far

Det var ett tag sedan jag skrev här.
22/12 närmare bestämt.

Jag har dock haft fullt upp och därför har jag inte hängt vid datorn ;)
Sedan den 22/12 har jag gjort följande:

Den 23/12 jobbade jag 9-18 på Västerort Djursjukhus. Jag var ansvarig för stationärvårdsavdelningen och skötte om en inneliggande hund. På kvällen klädde vi granen och tog det lugnt.

Den 24/12 var det julafton och då var det julfika, julmiddag, filmtittande (Elf) och julklappsöppning och på kvällen var jag till Levi.

I julklapp fick jag:
  • 3 böcker
  • 1200 kr
  • En stationär dator
  • Headset till telefonen/mp3n
  • Qube (ett sällskapsspel)
  • Takidas senaste skiva The Burning Heart
  • 2 stekpannor
  • Inredningsgrejer

 

Den 25/12 tog vi det lugnt och läste lite och så. Sedan var jag och Levi och såg Simon och ekarna på bio i Kista. Den var bra men lite sorglig.

 

 

Den 26/12 var jag och Levi till Kista för att kolla in mellandagsrean. Jag tröttnade fort på kaoset och kom endast hem med en fulsnygg och varm mössa ^^ Hittade den på Cubus killavdelning ;)

 

Den 27/12 jobbade jag 8-17 på Västerort Djursjukhus. Det var en lugn och skön dag ;) Sedan var jag med mamma och tränade ett medelpass på Friskis på kvällen. Jag fick även min bror och Levi att läsa igenom mitt rehabarbete. Rättade/ändrade efter Johans kommentarer men orkade inte göra mer då.

 

Den 28/12 (idag) var jag upp vid 05.55 för att bege mig till Regionsdjursjukhuset Bagarmossen för mitt obligatoriska studiebesök ;) Jag var där mellan 8.00 och 15.00 och såg en del vattentraskande ^^ Det var intressant. Synd bara att de inte använde sig av någon annan rehabmetod idag.

Jag har även redigerat mitt arbete efter Levis kommentarer och funderar på om jag ska skriva mer eller inte...

 

Nu har dock Levi kommit så jag ska väl sluta skriva nu ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0