Juste...

Jag blev idag nekad att få köpa en av två Kittyböcker som jag saknar :'(
Mamma såg en annons på Blocket där de sålde Kitty och fallet i Yellowstone

Den dumma människan sket i att jag var först med att svara på annonsen där hon hade skrivit att hon sålde böckerna för 10 kr styck eller alla för 200 kr och väntade tills någon annan hörde av sig och ville köpa alla :( Taskigt tycker jag! Hon kunde väl sålt den till mig och resten till den andra personen för 190 kr...

Suck >.< Jag var så nära! Det är första gången jag ser den till salu liksom :(

Aja, jag får väl leta vidare...

Kommentarer
Postat av: Anna

Tydligen så hjälper det inte att vara först någonstans längre i dagens samhälle :/

2011-12-15 @ 15:57:44
Postat av: moster

Hoppas att "denna där "inte får sälja något alls !

2011-12-15 @ 20:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0