Pluggeliplugg

Tänk så mycket man har att göra ^^

Jag har idag varit i skolan mellan 10.30 och ca 15.00. Först var det föreläsning och sedan var det lite gruppdiskussioner om hur våra hästar används och så.

Sedan har jag suttit vid datorn hemma, först i jakt på något att läsa om hästar och träningsfysiologi och efter det så har jag skrivit på min rehabvårdplan. Jag satsar ju på att bli färdig med den innan jullovet så att det enda jag behöver göra då är själva opponeringsdelen (vi ska opponera på någon annans arbete) och möjligtvis göra powerpointen och träna på redovisningen. Jag hoppas dock på att ha hunnit göra även powerpointen innan jullovet.

Just nu skriver jag på den inledande delen med de "vanliga" vårdplansparametrarna. Det är ju lättast att ha de lättare sakerna som man redan "kan" gjorda så man kan koncentrera sig till fullo på nya och svårare rehabdelarna sedan.

Än så länge har jag:
  • Gjort en liten inledning med fakta om patienten
  • Skrivit om foder och aptit
  • Skrivit om vattenintag, törst och vätsketerapi
  • Skrivit om urinering och defekering
  • Samt lagt upp en mall, gjort en framsida, fixat sidhuvud m.m.

 

 

Skrivbordet är fint städat och inte alls överbelamrat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0