Powerpoint

Nu är jag färdig med ett första utkast av min powerpoint till redovisningen i rehab.
Ska låta den vila lite innan jag tittar på den och ser om något behöver ändras.

Det är lite jobbigt att vara färdig tidigt, för då sitter man bara och läser igenom allt massor med gånger och har tröttnat på det för länge sedan... Till slut känns det som om man inte orkar bry sig längre, men samtidigt vet man med sig att man inte kan bara strunta i det >.< Suck!
Jag måste ju dock komma på något att säga till bilderna också och det ska ta 15 min. Bläää... Det får vänta lite känner jag.

Jag ska väl läsa igenom arbetet sedan igen också... Do not look forward to it... Jag ska även plocka undan alla böcker ifrån skrivbordet, både för att Anna kommer på filmkväll ikväll och för att jag inte ska behöva dem mer nu. Ska det till något mer får jag använda mig av fler artiklar, men som det ser ut just nu är det lite ont om plats... Jag har plats för en rad till liksom -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0