Rehabvårdplanen

Nu är jag typ färdig med ett första utkast.
Det är på typ prick 6 sidor så man får verkligen hoppas att det är typ färdigt :/

Jag har nu i alla fall skrivit om alla delar, det svåra är dock att bedöma vilka nivå man ligger på och om man fått med allt... Det är svårt att veta om man visat på svagheter och styrkor i den lästa litteraturen, jämfört dem och kritiskt granskat dem nog. Det är sådan man lär märka när man får tillbaka vårdplanen efter rättning, men då går det inte att göra något åt det >.<

Jag har även gjort tre bilagor att bifoga:

  • Exempel på burkort
  • Exempel på smärtbedömningsskala att använda
  • Exempel på behandlingsprotokoll
  • Exempel på hemgångsråd

Jag måste läsa igenom allt igen, kanske strukturera om eller ändra något, se om jag fått med allt viktigt, se över layout och fixa med referenslistan så den bli i bokstavsordning och med rätt siffra.

Så får vi se om jag är färdig sedan... För jag måste ju även göra en muntlig presentation med tillhörande powerpoint, så det kanske är bra att börja med den också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0