So far so good

Nu har jag läst igenom arbetet igen någon gång och gjort lite småfix.
Något tas bort och så blir det blir något kortare och sedan lägger man till något litet och så är det lika långt igen >.< Känns verkligen som om man kommer ligga på typ prick 6 sidor när man är färdig... Living on the edge liksom ^^

Jag har även börjat med powerpointen och kommit ungefär halvvägs. Lite jobbigt att man ska ha källorna med i powerpointen också... De tar en del plats de också om de ska vara med på varje slide och visa vart man hittat faktan som står där. Det löser sig dock. Det är lite trixande bara.

Det börjar dock bli segt nu så jag ska nog lägga ner för idag och fortsätta imorgon :) Det är ju julkalendern snart ju!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej!



Jag undrar angående din vårdplan, är bilagorna utöver de 6 sidorna? Har också problem med att få plats med allt jag skrivit :(



/Malin Dahlberg

2011-12-15 @ 20:32:01
URL: http://pureadrenaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0