Studiebesök?!

Yay!

Jag höll precis på att lägga upp ett uppgivet inlägg om mina föga framgångar på Studiebesöksfronten och precis då får jag ett positivt svar :D Nice!
Man skulle bara inte varit så effektiv och hunnit maila ytterligare ett ställe precis innan... Menmen, om de också skulle råka svara positivt är det ju bara att säga att jag redan har ett ställe att besöka. Eller så besöker man två ^^

Jag ska i alla fall till Regionsdjursjukhuset Bagarmossens Rehabavdelning den 22/12! De hade en lista mellan 12 och 21 som jag kunde få gå med på ^^

Då var det problemet äntligen löst! Puh! Där sjönk en sten ifrån mitt hjärta kan jag säga. Jag har varit lite orolig eftersom jag inte lyckats finna något på en ganska lång tid... Men nu är det löst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0