Studiebesöksförsök

Jakten på en rehabavdelning att besöka fortsätter...

Jag försöker ragga en studiebesöksplats till runt jullovet men det har visat sig vara sådär lätt kan man säga... Än så länge har jag inte fått tag i något och ändå varit ute i god tid, med tanke på att det handlar om 22/12-7/1...

Jag har hört av mig till:
  1. Hundfyren - Hade jullov mellan 21/12 & 8/1...
  2. Hundkuranten - Hade jullov mellan 21/12 & 11/1...
  3. Bagarmossen - Ej fått besked än

Jag ringde och pratade med rehabavdelningen på Bagarmossen eftersom de har telefontid idag och mitt mail från 2/12 ej besvarats än. De sa att det inte lät omöjligt, men hon som jag pratade med kunde inte bestämma det själv så hon skulle höra runt och återkomma till mig på mail och jag fick en mailadress till avdelningsansvarig och kunde höra med henne också :) Så nu får vi se...

Annars blir nästa i kön Albano.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0