Tandborstning

By the way så har jag och missarna sysslat med katt-tandborstning i prick ett år idag :)
Något som jag tycker är bra.

Ni skulle sett Theos tandkött bara för att vi hoppat över tandborstningen någon gång nu när hon inte ätit för att hon inte skulle bli mer anti (eftersom hon brukar försöka springa undan för mig på kvällarna när det börjar bli dags för tandborstning)... Det var rött och irriterat runt canintänderna i överkäken direkt! >.< Inte kul... Detta är dock något mina missar tycker är mindre kul. De bryr sig inte om inflammerat tandkött och risken för eventuell tandlossning, men det gör jag! För jag vet hur hemskt det kan se ut och hur ont det kan göra.



Inte så populärt...
-
Men bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0