Thailändsk oljemassage

Var iväg på Thailändsk oljemassage här i Skara idag :)
Det var skönt!

Det är ingen mysmassage precis, för de tar i rejält, men det gör mig inget ;) Jag tycker att det ska kännas, annars gör det ingen nytta på mina onda muskler!



Hade varit trevligt med den här miljön bara...
-
Här regnar det och blåser en massa :(

Det kändes lite mer som en hel spagrej eftersom det var mer än bara massagen, mer som en paketupplevelse. När jag kom så började hon med att tvätta mina fötter och sedan fick jag gå in och lägga mig på en massagebrits. Hon masserade vanligt och mer med armbåge, knä och så också. Sedan så använde hon en typ vete-/örtkudde, som hon värmt, allt eftersom på ställena hon masserat färdigt. Det var även lite som stretching/tänjning och så fokuserade hon en del på fötterna, händerna, huvudet och ansiktet som jag inte tycker att de brukar göra vid traditionell helkroppsmassage. Hon masserade till och med magen och bröstbenet ^^ Kändes mysko, men det var nog bra det med ;)
Efteråt blev jag bjuden på te och kakor ^^

Det var inte så dyrt heller, 350 kr för en timma. Inget överpris i alla fall :)



Sådana där vete-/örtkuddar :)

Min massös hade jobbat med detta i 15 år i Thailand innan hon flyttade till Sverige och jag tror att hon visste vad hon gjorde ;) Tänkte lite på vad jag lärt mig om rehab och anatomi medan hon masserade (Ja, jag vet, jag är lite skadad ^^) och jag tror nog att de vet vad de sysslar med även om de kanske inte lärs upp som de som sysslar med klassisk massage.
Fick även veta att hon bor i samma huslänga som jag ^^ Haha, så liten världen (eller Skara...) är ;)

Något som rekommenderas helt enkelt ;) Thaimassage Skara för dem som vill gå här i Skara! Mycket trevligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0