"Trötta ut och stärka Tristan"

Mitt uppdrag "Trötta ut och stärka Tristan" har precis inletts ^^
Vi började lite smått igår och har tagit i mer idag!

Igår började vi med att testa balansbollen och den fungerade ju, så idag fick han både lunch och middag på den ;)
Sedan har vi även precis testa badkaret ^^ Jag har tänkt försöka få honom att simträna, men det känns som om man får börja lite lugnt med att vänja honom vid badkaret och vattnet först. Så idag hade vi has-högt med vatten och så fick han bara gå runt i vattnet.
Jag kan ju säga att han helst inte rörde sig men han kunde gå lite om man dinglade med en matbit. Jag tycker det gick bra :) Ingen panik, försökte inte slänga sig ur badkaret, kunde långsamt gå runt i badkaret och ville åt matbitarna. En bra första gång ^^ Får se hur lång tid det tar innan vi kan få honom att simma! Det skulle vara kul om jag kunde få honom att göra det. Han är ju så jäkla energisk så det behövs något som får honom lite trött.

Nu kanske han är upptagen med att torka tassar och ben ett tag i alla fall ^^ För jag fick minsann inte torka dem, sådant klarar man bäst själv om man heter Tristan!



Han gillar ju i alla fall badrummet och brukar göra mig sällskap ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är för go:) Hans hundkompis vill att han ska komma hem!

2011-12-14 @ 18:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0