Värre än Tristan

Idag har jag sett en hund på tv som är värre än Tristan.
Hundrackaren var fanatisk gällande mat och var inte riktigt som alla andra...

... Alltså väldigt lik Tristan! Men han gjorde något som Tristan i alla fall inte gjort än och förhoppningsvis inte kommer att göra (peppar, peppar!). Han åt en massa stenar och då menar jag verkligen en massa! Han hade hela magsäcken full... Fy fasiken!
Det var en annan hund med i samma program som hade ätit upp två HELA tuggleksaker i form av varmkorvar med bröd. De låg i magsäcken i någon månad innan han fick stora problem...

Usch... Jag hoppas verkligen inte mina missar får sådana problem, men jag vet ju att båda har ätit på saker som de inte ska och fortfarande tuggar på saker. De är som två småbarn som ska testa allt med munnen >.< och Tristan är värst! Det kan ju bero på hur besatt han är av mat. Jag tror att han är någon liten oupptäckt hundras... Typ ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0