Bebiskatterna mina ♥

Söta katter det har jag ^^
Är så glad över mina två sötnosar (förutom när de väcker mig mitt i natten ^^) och mina gullnosar kommer de alltid att vara! Om det är lite sömnlöshet som jag får betala för såhär gosiga missar så får jag väl göra det då ;)

Man får några bokhörn tuggade på, någon möbel klöst på och ett hugg i tårna under täcket ibland men man får en massa kärlek tillbaka ♥ Bebisfasonerna kommer upphöra någon gång och kanske de fortsätter att vara lite knollriga och fortsätter med något bus, men kärleken kommer att bestå och bli starkare.
Så vad gör det? Lite får man väl stå ut med som djurägare, eller hur?
Vi kan inte tro att tapeterna, möblerna, gardinerna etc kommer att vara helt felfria. För hur ska missen veta att vissa saker inte är ok att utföra sina normala behov på? Man kan såklart hejda, försöka lära och vara ihärdig. Bättre blir det också. Tristan har till och med blivit mindre matgalen (det kunde man inte tro!). Han kan nu sitta och titta på när Theo äter ^^ Det blir bättre! Bara man är envis! Och det är både jag och katterna mina ;)



Theo som liten ^^




Så söt ♥



Tristan som liten ^^



En liten gosekatt redan första dagen ♥

Nu ska jag titta färdigt på tv och sedan gå och göra mig själv och katterna i ordning för sängen och så får vi se hur mycket jag får sova i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0