Besök hos frisören

Var ju till frisören och klippte lite toppar.
Det känns skönt att få bort det lite slitna för nu känns det lent och fint igen, men det känns också så ovant. Och kort... Det är nog bara för att man ser hur mycket som ligger på golvet när man är färdigklippt ^^ Ser ut som om de tagit hälften ungefär...
Jag har dock en fuldag idag och känner mig trött och sliten. Jag kände mig så pigg och glad när jag redovisat och fått tillbaka inlämningsarbetet, men sedan så kraschade jag lite av någon okänd anledning :/ Inge skoj :( Jag har inte lust med något även om mycket bra har hänt idag...

Nää, nu ska jag nog ta itu med lite viktiga saker... Typ plugga eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0