Färdigpluggat för idag

Yes, då var det färdigpluggat för idag.
Jag har nu läst igenom allt föreläsningsmaterial och det tog sin lilla tid.
Jag har även hunnit titta på Top Model, men nu känner jag att jag nog ska göra mig i ordning för sängen. Hälsan är inte på topp alltså.
Höll på få blodtrycks-/blodsockerfall imorse på den knökfulla pendeln (så det var tur att dörrarna öppnades i tid och att så mycket folk gick av i Karlberg, annars hade jag nog drattat ihop), är typ helt tät i näsan (förutom när jag precis nyst, vilket jag gör med jämna mellanrum), har ont i huvudet samt känner att min hjärna är ganska luddig...
Hmm... Det låter som om sängen, lite vatten och en värktablett vore en bra idé.

Gonatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0