Fix med telefonen

Nu har jag fixat ringsignaler till iPhonen :D
Det funkade äntligen!
Hittade ett gratisprogram så jag kunde fixa med egna låtar och nu har jag:
  • Yeah 3X/Chris Brown - Allmän
  • I will reach you/Westlife - Pappa
  • Streets of Philadelphia/Mamma - Mamma
  • No more heroes/Westlife - Levi
Samt några extra när jag vill byta ^^

Jag har som sagt även skaffat lite nya appar, fixat ett program så jag kan fixa snygga skärmsläckare, lagt in bilder och uppdaterat mjukvaran :)
Det blev en fixdag för mobilen idag känner jag ;)

Kanske ska byta skal också? Hmm... Får tänka på det ;)


Nu ska jag titta på tv.
Snart är det Bygglov och sedan är det House! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0