Fredagsmaten

Igår så var jag och Levi och åt lunchbuffé på Lai Thai :) Det var gott!
Sedan var vi och hämtade Tristan på djursjukhuset. Hans kastrering hade gått bra ^^ Han hade tydligen försökt rymt det första han gjorde ;) Det är mitt energiknippe det, haha!

När vi lämnat av Tristan hemma och sett så att han klarade sig själv med Theo som var ytterst misstänksam (han varken så helt likadan ut eller luktade likadant som när han försvunnit på morgonen) så begav vi oss till Coop och handlade mat för helgen. Mycket gott blev det ^^

Igår lagade jag middagen och Levi gjorde efterrätten, ikväll ska vi göra tvärtom ^^

Förrätt



Broccolisoppa


Varmrätt



Svamp- och Broccolipaj

Efterrätt



Fruktsallad med ingefäralag och vaniljglass

Nu ska jag gå och kolla på när Levi fixar med falafelblandningen. Kanske hjälpa till lite också om det behövs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0