Helgen med Levi

Helgen har varit väldigt mysig :)
Vi har lagat massor med god mat (eller mestadels Levi ^^), pratat, tittat på tv och film och tagit en promenad när det inte var allt för dåligt väder.

Vi har sett:
17 again
She's the man
Illusionisten
Vi har även kollat på:
Melodifestivalen
Hipp Hipp
Maten har ni ju redan sett ^^ Och god var den! Skulle kunna rulla fram just nu på grund utav all mat man ätit!



The chef in action ^^

Annars har vi allmänt umgåtts och Levi har hjälpt mig med missarna. Vi har hållit lite extra koll på nykastrerade Tristan, men han har inte visat på något obehag alls. Levi fick lära sig att borsta tänderna på dem och han har hjälpt mig att bada Theo, som by the way skötte sig jättebra! Hon är inte rädd för vatten hon inte!

Det är tråkigt att helgen ska gå så fort när man har besök bara :( Annars, när man inte har något att göra, så sniglar den sig fram...

Nu har jag bara två roliga helger kvar innan det är dags för praktik på hemmaplan:
v.6 - Åka hem
v.7 - Becca kommer hit :D
v.8 - Hemtenta i kommunikation + anestesiologiplugg
v.9 - Plugg inför praktiska examinationer i anestesiologi och vårdhygien
v.10 - Plugg inför seminarium, artikelseminarium och tentamen
v.11 - Åka hem för praktik!! :D

Nu ska jag fortsätta plugga lite tror jag.
Jag har tänkt hårdplugga under veckan så jag får undan så mycket som möjligt innan jag åker hem på torsdag. Förhoppningsvis kan jag slippa så mycket som möjligt i helgen då ;)

Jag har sedan Levi åkt:
  • Läst introduktionen i anestesiologiboken
  • Läst föreläsningsanteckningarna
  • Läst kapitlet om respirationen i Människans fysiologi
Jag har tänkt titta lite på detta innan jag lägger mig:
  • Kapitlet om cirkulationssystemet i Människans fysiologi
  • Bläddra igenom anestesiologiboken lite
Menmen, nu ska jag gå och fixa mig själv och katterna inför sängen!
Sedan ska jag krypa ner ensam i sängen :( Fast Tristan gör mig säkert sällskap i alla fall ♥
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0