Hemma :)

Just nu sitter jag uppe vid pappas bärbara.
Jag har precis matat kissarna. Det bara myllrade av katter i köket ^^ Lika hungriga var de alla tre!

Det kändes skönt att komma hem i går, efter många om och men. Jäkla tåg att vara sega -.- Det var i alla fall tur att vi tog omvägen om Västerås när den där olycka utanför Katrineholm skedde. För även om de hade rensats undan så var det tydligen signalfel söder om Stockholm senare så vi hade inte kommit till Stockholm från det hållet ändå.
Hem kom jag i alla fall, med en försening på ca 1 tim och 25 min. Jag har varit med om värre ;) Synd att det ska behöva vara så bara...

Nu ska jag gå och fixa mig lite ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0