Hemtenta i kommunikation + annat administrativt

Nu tror jag att jag är färdig med hemtentan :)
Levi har lovat att titta igenom den så jag får se sedan vad han säger ;) Ska även ta en till titt på den imorgon igen då den fått vila lite och jag kanske kommit på något ytterligare.

Just nu håller jag på att fixa med allt jäkla administrativt.
Jag har:
  • Skrivit ut allt nytt material vi fått ut på Fronter - Skrivaren har heltidsjobb hos mig ;)
  • Skrivit ut de valbarakursernas kursplaner och fixat en plastficka åt dem
  • Satt in de nya  och uppdaterade sakerna till praktiken i praktikpärmen
Jag håller på att:
  • Skriva om mitt ramschema efter ny info
  • Renskriva anteckningarna från dagens föreläsning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0