Hemtenta i kommunikation

Nu har jag börjat att skriva på hemtentan i kommunikation.
Jag har typ skrivit färdigt 2 frågor nu och har tagit en liten paus också. Lägenheten behövde dammsugas ;)

Jag tycker ändå att det är rätt skoj, man får svamla, fundera och vara typ hur filosofisk man vill. Det finns inga riktlinjer, inte särskilt många krav och det är flummigt i sig. Så man behöver inte särskilt mycket fakta heller, för mycket kan man egentligen. Vi är ju som sagt en art som är byggda för kommunikation, även om den inte alltid är god. Vi kanske inte alltid använder oss av den på rätt sätt, men teoretisk sett så vet de allra flesta av oss vad som är rätt och mest optimalt.

Nu ska jag nog fortsätta lite innan jag äter något. Katterna har i alla fall precis blivit utfodrade ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0