Kommunikationsredovisning

Idag så har jag redovisat om mina missar.
Det kändes bra :)
Man är verkligen mycket bättre än vad man tror. Jag har idag fått höra mig själv prata för första gången för vi blev filmade. Jag kände inte igen mig själv... Det kändes konstigt att höra mig själv som alla andra hör mig för så uppfattar jag inte mig själv. Jag blev i alla fall positivt överraskad och det var ju tur! Jag trodde att jag skulle låta mer som när jag blivit inspelad när jag sjungit, men jag lät inte riktigt så ljus och liten. Jag lät dessutom inte så mörk och otydlig som jag hör mig själv.
Det är konstigt hur man kan uppfatta sig själv så annorlunda...

Fick i alla fall en hel del bra kritik som ja ska ta åt mig och jag kände mig faktiskt bra efteråt. Jag var liksom helt ok nöjd med hur jag uppfattade redovisningen själv, men blev mer nöjd med det de andra hade sett. Der kändes bra. Man uppfattas alltså oftast bättre än vad man tror. Undrar varför man ska vara så självkritisk?

Vi fick även tillbaka kommunikationsuppgiften vi lämnade in förra veckan. Jag fick en 5a :)
Så jag är nöjd med skolförmiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0