Kvällen och beslutsångest

Nu på kvällen har jag fått tillbaka min jacka.
Förhoppningsvis håller trycket bättre nu. Det såg i alla fall tjockare ut denna gång.

Jag har även gjort färdigt PBLn :) Det är skönt att ha den gjord, så man slipper den under helgen.
Jag har också börjat att packa inför imorgon, någon biljett har jag däremot inte skaffat än. Jag vet inte riktigt hur jag ska/bör göra...

Vi har ju grupparbeten imorgon och jag har ingen aning om när vi är färdiga :/ Vi är schemalagda mellan 9 och 16, men det ena grupparbetet kommer knappast att ta 3 timmar som schemalagt eftersom vi i förväg ska ha gjort hela grejen, sedan ska vi bara jämföra med varandra... Men man kan ju aldrig veta om det på eftermiddagen kommer ta max 3 timmar som schemalagt, eller mindre.
Den enda sista-minuten-resan efter klockan 16 är avgången 17.30 och det är ett sådant där långsamt tåg :/ Det hade varit bättre att i alla fall kunna åka med det 15.00 istället. För det känns dessutom så dumt att boka en biljett till 17.30 och så är vi färdiga typ vid 13 :/

Hmm...

Jag tror faktiskt jag chansar och väntar med att boka något tills imorgon. Är vi färdiga tidigt har jag ju flera sista-minuten-avgångar att välja på, blir vi färdiga som planerat kan jag boka den 17.30, finns inte den kvar finns det sådana som inte är sista-minuten och finns det inget kvar (mot all förmodan) eller om det inte finns några bra så får jag väl i allra värsta fall åka tidigt på fredag morgon...

Så får det nog bli :)
Scary, men man måste väl chansa någon gång, och som Niclas alltid brukar säga: "Det löser sig".


Nu ska jag ta och plugga lite till ;)
Jag har än så länge gjort PBL och tittat på en instruktionsfilm om anestesiapparaten som Sarah i klassen var snäll och mailade till alla och nu ska jag läsa i boken!
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0