Praktikinfo och schema för v.12-16

Nu har jag fått ett mail från min huvudhandledare Tina :)

Jag har fått ett infohäfte på 3 sidor och schema för de första 5 veckorna ;) Jag har även meddelat vilka dagar jag ville vara ledig vid påsk, så får vi se vad som kan göras, och frågat lite frågor och så.

Schemat ser helt ok ut än så länge tycker jag ^^
Jag ska vara på operation v.12-14, på polikliniken och stationären v.15-19 och sedan så fick jag påverka och välja lite själv v.20-21. Helg ska jag jobba 1-3/4.
Det ska bli skoj att få göra lite praktik och slippa det teoretiska råpluggandet ett tag! :D

Menmen, dags för det teoretiska råpluggandet igen... Nu ska jag fortsätta med PBLn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0