Presentation imorgon

Nu har jag filat färdigt på min presentation som jag ska hålla imorgon.
Jag har gjort ett manus och en powerpoint och tränat. Sedan har jag gjort stödord och tränat utan manus, med bara stödorden.
Det har gått både bra och dåligt, men för det mesta funkar det i alla fall. Jag vill dock inte. Det är inte skrämmande eller så. Jag har bara ingen lust. Jag är inte nervös nu, men kommer antagligen bli lite nervös precis innan. Det kommer jag nog aldrig komma undan även om det blivit mycket lättare. Jag har helt enkelt bara ingen lust.
Jag måste, men är trött på att alltid vara tvungen. Skulle vara skönt att kunna säga nej... Men det kan jag inte. Jag är tvungen och kommer att göra det. För att jag måste.
Ska bli skönt när det är över. En grej till att bocka av på listan är alltid uppskattat. Ett steg närmare målet. Om lite mindre en månad är jag äntligen hemma!

Gonatt allihopa, ses på andra sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0