Sällskap ♥

Nu har jag äntligen fått sällskap ^^

Vi har hunnit äta middag, sätta upp två tavlor/fotoramar i mitt sovrum (visar bild senare) och titta på tv :)
Om ett tag är det dags för sängen. Jag ska ju upp extra tidigt så jag kan lämna in Tristan för kastrering 7.30 imorgon... Usch! Inte så jobbigt att gå upp då, är bara inte så pigg på att gå ut vid den tiden...

Så nu får Tristan ta farväl av bollarna och förhoppningsvis bli lite lugnare på kuppen ;) Jag har ju till och med skrivit under på att han ska kastreras vid 6 månaders ålder så då blir det så! Varför inte liksom? Jag tjänar ju ingenting på att ha honom intakt. There will be no crazy babies after him!

Men nu ska jag fixa färdigt!
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0