Särskild postadress

Så då var eftersändningen beställd!
Eftersom jag ska vara borta så länge så fick jag beställa särskild postadress och sedan en eftersändning på 12 månader som jag måste avbryta när jag ska tillbaka, eftersom jag bara ska vara borta i 8 månader.
Det var dock ett mycket billigare alternativ än att beställa 6 månaders tillfällig eftersändning och sedan förnya den. Det skulle gå uppemot 1200 kr sa hon jag pratade med... Nu går det på 195 kr eftersom jag är student. Lite skillnad kan man säga!

Så nu ska jag bara vänta på papperna som jag ska skriva under så är det fixat sedan ;)

Nu ska jag läsa igenom min kommunikationshemtenta! Fick den genomkollad av Levi igår så nu ska jag korrekturläsa den en sista gång och se om det ska justeras något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0