Tenta + Arbetslivsdag

Skrev tenta imorse.
Jag började skriva 9 och vart färdig typ 45 minuter senare...
Som förklaring: Det var 24 flervalsfrågor och 4 skrivfrågor, samt att kursen var kort ;) Bara 3 hp.

Sedan var jag till Anna ett tag och efter det var vi på arbetslivsdagen ;) Gick ett varv och kollade lite och pratade med intressanta kandidater :) Tog mig lite tid att prata med min handledare Elise och huvudhandledare Tina från Västerort och även de från UDS, tyvärr var det inga från häst där :(
Jag är dessutom x antal pennor, en vindruteskrapa, en tandborste och en kylskåpsmagnet rikare ^^ Haha

Nu är jag dock hemma :)
Ska anmäla mitt lägenhetsnummer till skatteverket och sedan ska jag dammsuga och moppa golv ;) För imorgon får jag besök! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0