Tillbaka till skolbänken

Idag så åkte jag tillbaka till Skara igen.
Det känns inte som om jag varit hemma efter en eftermiddag i skolan... Det känns som om jag aldrig tagit en paus ifrån Skara :/
Resan hit gick i alla fall bra. Inga förseningar så jag kom i tid hem. Jag hann till och med pula lite hemma och ta ett bad innan föreläsningen började ;)

Dagens föreläsning har handlat om smärta, smärtutvärdering och så har vi börjat på en föreläsning om vilka analgetikum, lokalanestetikum etc som blockerar nociceptionen (smärtförnimmelsen) på vilken plats. Den ska vi fortsätta med imorrn.
Just nu håller jag på att renskriva det jag antecknat idag och sedan ska jag sätta mig och läsa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0