Uppdatering

Nu har jag äntligen tagit modet till mig och uppdaterat iPhonen till programvaran 4.2...
Får se senare när räkningen kommer om det var ett bra val eller inte.
För senast så slog den ju igång en massa grejer som jag inte ens visste fanns och så kopplade den upp sig på nätet och kostade pengar...

Jag laddade även ner en del gratisappar och la in ett nytt bildalbum med bilder till anestesiologikursen. Så nu kan jag titta på anestesiologiapparaten när jag vill ^^ Haha, nördigt I know! Dock välbehövligt så all jädra fakta fastnar i huvudet! Man vill ju inte kugga denna kurs. Ingen kurs vill man kugga, men absolut inte denna om man måste välja någon...

Nu ska jag fortsätta med anestesiologipluggandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0