Vårdhygiententan

Imorse fick vi tillbaka våra skrivna vårdhygiententor och hade genomgång av den.

Alla i klassen hade fått bra betyg, antingen 4 eller 5 ;) Jag fick en femma och full pott! :D 43/43!
Jag känner mig riktigt nöjd, särskilt med tanke på att jag missade full pott på statistiktentan med 1 fnuttig poäng...
Jag vet inte om jag fått full pott förut på en tenta/ett prov :/ Kommer inte ihåg, men jag har nog i alla fall varit nära och jag har fått det på många mindre läxprov, förhör och dylikt. Nu klarade jag det dock och det känns lite bra ^^ Ibland får man känna sig duktig med tanke på all den tiden man är hård mot sig själv.

Nu ska jag dock ta och börja med kommunikationstentan.
Ingen rast och ingen ro!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra som vanligt:)

2011-02-23 @ 17:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0