Anesthesia and Analgesia for Veterinary Technicians

Jag mailade Lycknis i helgen för att fråga om två böcker jag inte fått än och fick svar idag.

Den ena, Small animal surgical nursing, var det meningen att jag skulle använda mig av till Vårdhygienkursen som tenteras på onsdag... Och den andra, Anesthesia and analgesia for veterinary technicians, är till Anestesiologikursen som startar på torsdag.

Vårdhygienboken vet de inte när den kommer :-( De har inte fått någon vidare information om den...
Jag vet inte om jag ska avbeställa den eller inte.
Vi har ju en till vårdhygienkurs i trean samt att den säkert går att använda till mer än vårdhygienen eftersom den är inriktad på kirurgi m.m.
Hmm... Får fundera lite.


Anestesiologiboken ska de skicka idag ^^
Yay! Lite tur har man i alla fall ;)
Statusen på den vid klockan 12.31 var att den höll på att packas. Så den kommer komma i tid tills kursen! :D Så skönt! Jag har varit lite orolig eftersom den ska vara kursbok till kursen och då kan vara väldigt betydande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0