Fika

Just nu sitter jag med en kopp choklad och två knäckemackor ^^
Mums!

Var ut på en timmes promenad och gick bort till ett område som jag inte sett tidigare, jag visste dock att det låg där, men jag hade inte varit dit än.
Jag gick till ett bostadsområde som heter Bågen, och det var fint tycker jag :) Det ligger dock i utkanten av Skara, bredvid ett av industriområdena, så läget är ju inte precis det bästa ;)
På vägen dit och tillbaka tittade jag på alla fina trähus som Skara kan erbjuda ^^ Det finns massor med små, och stora, trähus här som bara är för vackra! ;) Jag skulle vilja ha ett sådant hus...

Nu ska jag fika färdigt, så får jag se vad jag hittar på sedan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0