Gårdagskvällen

Igår var jag över till Elin och var med Elin, Elin, Diego och Myrra ^^

Vi åt mat från Davinci och jag åt Panengcurrykyckling med ris :) Det var gott, men inte så starkt som jag hade hoppats, för den var inte stark alls >.<
Vi promenerade hundarna några gånger, pratade, åt gott och tittade på Flickan som lekte med elden ;) Jag har sett den förut och läst boken, men den är bra så den kan ses fler gånger :)

Gick hem vid ett och mötte ett äckligt grusigt badrum... Tristan har irriterande svårt att pricka lådan ibland... Men det ska vi snart ta hand om ;) Dammsugaren får åka fram för andra dagen i rad och sedan efter lunch ska jag till Coop och köpa mer kattsand.

Nää, nu ska jag ta fram dammsugaren så det blir gjort innan mer sand sprids i lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0