Gottis och fixad cykel

Nu har jag och mamma varit till Ica och handlat "medicin" ^^
Eller alltså en mandelbulle var och en påse godis ;)

Sedan var vi till cykelaffären och hämtade ut min cykel som var inne för reparation :) Så nu var den som ny sa Fredrik som fixat den ^^ Den såg fin och fräsch ut i alla fall :) Fredrik på Svahns cykelaffär är mycket trevlig och duktig tycker jag ;)
Jag är snart stamkund där om det fortsätter i den här takten... Min cykel har aldrig behövts fixas så här mycket någon gång! I Skara där blir den rostig, måste smörjas och blir vandaliserad. Fast man hemma bor nära några kända, kriminella områden...

Just nu dammsuger mamma utan att jag bett henne, hon är snäll hon ♥, och jag ska se om jag behöver plugga någon mer statistik.

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0