Lite komiskt ^^

Pratade med Niclas för en stund sedan ;)

Han hade hittat ett jättebra datum när han skulle kunna komma hit sa han ^^ Haha! Han skulle ha tenta 14/3 och 17/3 och sedan skulle han kunna komma ner och stanna över helgen. Det är bara det att jag har tenta 18/3 och sedan åker jag hem för praktik som börjar 21/3 ^^

Haha, suck... Får se när det går att få hit honom då :/
Jag berättade för honom att jag ska vara hemma mellan typ 18/3 och 5/11 och att vi får planera hans besök senare då eftersom det är lite svårt att planera sådär en 10 månader i förväg ^^ Det höll han ju själv med om ;)

Becca har förresten meddelat att hon preliminärt har bokat in ett besök hos mig helgen v.6 :D Levi har dessutom sagt att han ska komma helgen v.5 ♥ Så några helger fram över har jag något att göra ;)

Preliminär helgplanering för resterande tiden i Skara:

v.4 - Tentaplugg inför Vårdhygiententan?
v.5 - Levi kommer på besök
v.6 - Becca kommer på besök?
v.7 - Pappa fyller år
v.8 - Åka hem?
v. 9 - Plugga inför praktiska examinationer
v.10 - Plugga inför tentan
v.11 - Åka hem för praktik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0