Morden i Midsomer

Såg just sista Morden i Midsomer :(

Sorgligt att det är slut... Många minnen har man från den serien. Den är sommaren personifierad ju! Men nu har Barnaby gått i pension, och så får vi se om de fortsätter på något annat sätt... Kusinen kanske får bli huvudkaraktär? Det skulle dock inte bli det samma...

Nu ska jag gå och borsta tänderna på oss hela bunten här i lägenhet 122 och läsa lite till i min bok, kanske till och med läsa ut den.
Jag har ju ingenting i skolan imorgon...


Klockan 20.30 ska dock Theo agera testkatt i en studie om Artros som de ska göra på SLU. Hon ska alltså vara med i den friska gruppen som ska utgöra referensbasen ;) Får se hur det går och om hon vet hur man går "normalt, rakt fram över en tryckmatta" ^^ Man vet ju aldrig med den tokstollan! ♥ Men hon är min tokstolla, så jag älskar henne i vilket fall ;)

Nää, nu blir det sängen!
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0