Nu är dem borta!

Usch, nu är det gjort och det känns tomt...

Det kanske framstår som larvigt men det är inge kul att klippa ner naglarna när man sparat länge. Jag känner mig som Maria Montazami utan läppstift - Naken, Exposed.
Fast det kunde ju ha varit värre... Det hade ju varit värre att behöva klippa av mig håret ^^ Då hade det känts för jävligt rent ut sagt!



Före & Efter

-
Gillar inte att ha korta naglar :/ Mina små händer ser ännu mindre och barnsligare ut då...
En fördel är ju dock att det blir lättare att t.ex. skriva tangentbord.


Jag är nog den enda bloggaren som lägger upp bilder på när naglarna blir kortare ^^
De andra brukar ju ha långa inlägg om när dem gick och förlängde naglarna igen och gjorde fransk manikyr bla bla bla... Menmen, det är inte så många andra som ska jobba med vård heller, de vill ju bli fotomodeller, stylister etc etc.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du glömde rädd - (Naken, exposed, rädd) ;P

2011-01-21 @ 08:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0