Nyårsafton

Gårdagen var trevlig och firades mestadels hos Levi.



Bild tagen av Levi för några år sedan på nyårsafton

Vi vaknade hos mig, jag räknade lite statistik på morgonen och sedan fixade jag mig. Vid 12.30 fick vi skjuts till Levi där vi åt Hummer till lunch.

Sedan tittade jag och Levi på Shrek 4 och lite på A goofy movie ^^

Vid 8 var det förrätt - Löjromstoast. Sedan en stund efter 9 var det middag - Oxfilé med smördegsknyten innehållande potatis och ost + sallad och sås.
Till slut var det efterrätt - Semifreddo med nötter och bär på.

Efter det så var jag och Levi hem till mig för att fira tolvslaget. Levi mådde dock inte så bra, så han la sig direkt efter att det nya året påbörjats.
Idag mådde han inte heller så bra, så vi tittade på film och sedan åkte han hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0