Sammanfattning av föreläsningen om Rengöring och Desinfektion

Nu är jag äntligen färdig med min sammanfattning av dagens föreläsning.

Det känns bra att denna kurs i alla fall verkar ge en lite tid till att renskriva och sammanfatta ordentligt ;) Det är så skönt när man kan skriva informationen i den ordningen som man själv vill ha det och skriva det på sitt eget sätt. Under de senaste kurserna har man banne mig inte haft tid till att sitta såhär och vara noggrann :/
Men nu har jag i alla fall tid :) Det kanske blir mer hektiskt nästa vecka? För den här veckan har ju varit typ den lugnaste under hela utbildningen, tror jag, utan att överdriva.

Nu ska jag nog gå och krypa ner i badet ;)
Sedan måste jag nog ta och klippa ner mina stackars långa naglar :'( Usch, vill inte... Men det känns ju sisådär att komma till en övning i hygien med långa naglar när vi, senast idag, repeterade basala hygienrutiner och att man ska ha korta naglar inom vårdyrket...

Aja, det är väl bara att bita i det sura äpplet och klippa kort... Då kan jag och Tristan bilda klubb för jag klippte hans klor imorse ;) Theos klor är ju inte heller speciellt långa för tillfället, klippte dem förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0