Skola, handla, plugga

Idag har jag varit i skolan mellan 9 och ca 14 (vi blev färdiga lite tidigare än planerat). Efter det så gick jag och handlade.
Det var bara 1 ½ papperskasse men äckligt tungt... Beräknade lite snabbt att det var över 10 kg :/ Jag har något krångel med höger handled som gör att det känns som om den glappar/subluxerar när jag bär tugnt/det drar i leden och idag spökade den igen. Not funny :/ Men hem kom jag i alla fall.
Sedan stoppade jag in allt i frys, kyl och skafferi, rensade ut lite grejer ur skafferiet och ordnade om, slängde basilikan som torkat under jullovet och bokade en tvätt-tid för morgondagen (12-17). Imorgon har jag ingenting på skolschemat :/ Dumt...
Just nu håller jag på med att renskriva lite anteckningar från dagens föreläsning, men det lär jag hinna med idag. Så imorgon blir det tvättstugan och... Ja, bra fråga.

Nu ska jag fortsätta skriva rent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0