SLU-jackan?

Idag fick jag ett samtal från Paula på Vänerbrodyr om min jacka eftersom många blivit upprörda över det som sas på klassrådet igår (Hon hade sagt till Louise att hon ändrat en massa saker för att hon inte tyckte att det var snyggt, men inte motiverat mera eller hört av sig till dem det gällde...).

Det var i alla fall så att hon inte ändrat en massa saker bara för att hon inte tyckte att det var snyggt, utan det hade en anledning. T.ex. så ville jag ha mitt namn på ärmen, men det skulle inte bli nå bra eftersom den var i 4 stycken och då skulle texten hamna över sömmar och det skulle se konstigt ut och så.
Det kan jag ju förstå, bara jag får veta det och inte att hon bara bytt "för att hon inte tyckte att det var snyggt". Sedan diskuterade vi loggan och namnets placering och så, samt att hon skulle ge mig mina egenvalda typsnitt både på rygg och front utan extra kostnad eftersom vi pratat om det/hon lovat mig det tidigt i processen ^^ Najs! Hon tyckte dessutom att det var väldigt fina typsnitt ;)



Så om inget ändras så kommer min text på jackan se ut såhär
-
Djursjukskötare bak på ryggen och namnet fram på bröstet under loggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0