Statistik

Uppdatering:
  • Räkna rekommenderade uppgifter i övningsboken
  • Läsa igenom alla föreläsningar
  • Läsa/kolla igenom allt Behnaz räknat på föreläsningar och lektioner
  • Räkna igenom lektion 1-5
  • Räkna exempeltentan
  • Räkna lektion 6 innan genomgången på måndag?
  • Fokusera på sådant som är knepigt
  • Repetera allt igen
Nu får vi se om jag förstått något, för nu har jag räknat exempeltentan också :) Det tog ca 1 timma och 40 min att räkna den, men jag hade lite svårigheter med en a-del på ett tal :/ Kom inte på hur jag skulle göra...
Lär väl märka om jag är helt ute och cyklar när Behnaz går igenom den nu i veckan (på tisdag tror jag...)

Nu lämnar jag nog resten tills tentapluggsspurten nästa vecka i Skara :)
Ska nu väcka Levi som jag lät sova när jag gick upp klockan 9 ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0