Statistik

Många inlägg får heta "statistik" nu för tiden ;)

Imorgon är det i alla fall tenta. Finally!
Den pågår mellan 8-13 och efter det åker jag hem igen! Najs! ^^

Man ska ha 55 % rätt på de fem talen för att få godkänt, som motsvaras av 28 poäng, men eftersom jag har klarat laborationerna har jag 2 poäng att tillgodoräkna mig och behöver därför endast 26 poäng. Jag börjar med att sikta på det ;) Så får vi se sedan vad det egentligen räckte till ^^
Men just nu vill man bara vara säker på att klara den så man slipper hålla på mer med statistik. För jag kan ju ärligt säga att jag har tänkt glömma detta totalt när kursen är över ;) Som många andra i klassen...

Gonatt, så höres vi senare!
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0