Statistik

Nu har jag hunnit en bra bit på talen i övningsboken :)

Jag håller för tillfället på att räkna talen i övningsboken utan att veta vilket kapitel de tillhör (för på provet får vi ju inte veta vilket kapitel man ska leta info i liksom). Jag har dock redan räknat en del utav dem, men man kommer ju ändå inte ihåg vad man svarade ;)
Jag tar det lite lugnt och har delat upp det på 4a dagar, så imorgon är sista dagen om det går som planerat.

Efter det ska jag nog kolla igenom allt föreläsningsmaterial och så, och fräscha upp faktadelen.

Sedan blir det nog till att räkna hennes lektionsuppgifter igen och efter det ska jag testa tentan från tidigare år ;)
By the way så tycker jag faktiskt att vår bok är riktigt kass... I alla fall när den inte räknar talen så som läraren vill att vi ska göra... Då är den ju helt värdelös.
Har dessutom suttit och irriterat mig i flera dagar på att boken alltid väljer en viss formel till en speciell uträkning, fast vi har en annan formel till det, men det blir ett helt annat svar för enligt Behnaz får vi använda oss av z, men boken använder sig av t (konstiga statistik-beteckningar som inte alla måste fatta ;p). Suck... Inte roligt, för då vet man ju inte om man räknat rätt.

Men nu blir det inget mer statistik-snack för idag ;)
Ska passa på att gosa med katten som lagt sig i knät mitt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0