Sveriges värsta bilförare

Nu har jag tittat på säsongens första Sveriges värsta bilförare.

Jag säger bara: WOW...

Hur kunde dessa människor ens klara att ta körkortet en gång i tiden!? Man förundras ju över hur en del verkar passera genom som jag vet inte vad medan andra, som kör miljoner gånger bättre, får köra upp flera gånger.

Visst, de får inte alltid så lätta uppgifter men så jäkla svårt får det inte vara att bromsa! Eller att köra i lämplig fart!
Huga... Jag vill inte möta dem i trafiken!

De var by the way på Barkarby flygfält i dagens program ^^ Typ en sådär 5-10 min hemifrån ;)
Jag såg Barkarby Outlet och Söderhöjden!
Hemlängtan! ♥



Mina soffkatter ^^
-
Men inte var de intresserade av att matte tyckte att det såg hemtamt ut på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0