Dagens köp

Idag har jag shoppat en massa papper ^^
Alltså böcker av olika slag ;)

Det blev bland annat en ny dagbok, en vanlig med blanka papper... Hittade ingen av liknande modell som jag haft förut :( De är ju mycket roligare, men kanske lite barnsliga... Bokhandlarna tyckte tydligen att det var dags för mig att växa upp >.<

Sedan kom mina pocketböcker som jag beställt från CDON.COM:
  • I taket lyser stjärnorna
  • Där regnbågen slutar
  • Cesar och hans hundar
  • Ondvinter
  • Sommaren jag blev vacker
  • Diamanter är för evigt
Så nu har jag lite ytterligare sommarläsning ;) Det kan behövas, för jag har bara en halv bok + en Kitty kvar.
Och äntligen fick jag ett pris på Kitty-böckerna och frakten för att få hem dem från den där människan som jag mailat med sedan 15/6!! Hon verkade bara använda datorn 1 gång/vecka... Så hon kanske äntligen skickar dem snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0